OP. DR. KEMAL HÜKMEN 'den RANDEVU Almak için TIKLAYINIZ.

önce Kadın Hastalıkları kategorisinde
Hocam benim 20 günlük adet gecikmem oldu evde 3 tane test yaptım 3de negatif çizgi net T çizgisi bi kac saat sonra soluk şekilde görünüyor kan testimde ise 3.5 çıktı karnım ve gohuslerim cok agri ve şiş var ani terlemelerimde oluyor sebebi ne olabilir

1 cevap

önce
gebelik yok bekleyin kanamnız olacak


Hoşgeldiniz, OP. DR. KEMAL HÜKMEN ile Soru Cevap sayfamız sizlere sorularınızın cevaplanması için bir ortam sağlar. Tüm sorularınızı kolaylıkla sorabilirsiniz. 24 saat içerisinde cevap verilmektedir.

Online doktora sor Created
Kemal Hükmen
...