OP. DR. KEMAL HÜKMEN 'den RANDEVU Almak için TIKLAYINIZ.

önce Doğum kategorisinde
Hocam merhaba özel bir hastanede doğum yaptım.bebeğimin sağlık bakanlığında bakılan topuk kanında kistik fibrozis değeri normalken,doğum yaptığım hastanede kf 132 gibi bi değer çıktı tekrar topuk kanı alındısonuç bekliyoruz .Korkuyorum hangi sonuca güvenmeliyim sağlık bakanlığı mı hastanemi

1 cevap

önce
sonuçlar çıkınca dr un degerlendirme yapacaktır
6 saat önce Doğum kategorisinde misafir sordu Sizce ?


Hoşgeldiniz, OP. DR. KEMAL HÜKMEN ile Soru Cevap sayfamız sizlere sorularınızın cevaplanması için bir ortam sağlar. Tüm sorularınızı kolaylıkla sorabilirsiniz. 24 saat içerisinde cevap verilmektedir.

Online doktora sor Created
Kemal Hükmen
...