Hocam merhaba özel bir hastanede doğum yaptım.bebeğimin sağlık bakanlığında bakılan topuk kanında kistik fibrozis değeri normalken,doğum yaptığım hastanede kf 132 gibi bi değer çıktı tekrar topuk kanı alındısonuç bekliyoruz .Korkuyorum hangi sonuca güvenmeliyim sağlık bakanlığı mı hastanemi