Hocam ben zylindaya başlamak istiyorum Ancak yanlışlıkla düşürür görmezsem 15 aylık kız bebeğim içerse diye takıntı yapıyorum. Hap kullanmayınca eşimle birlikte olmak istemiyorum çünkü gebeliğim çok kötü geçti, korkuyorum hamile kalmaktan. Acaba hapı görmeden yere düşürürsem bebeğime bir şey olur mu allah korusun? Hormon hapı sonuçta , ilaca hiç başlamasam mı,ne yapayım?