OP. DR. KEMAL HÜKMEN 'den RANDEVU Almak için TIKLAYINIZ.

önce Aile Planlaması kategorisinde
Hocam ben zylindaya başlamak istiyorum  Ancak yanlışlıkla düşürür görmezsem 15 aylık kız bebeğim içerse diye takıntı yapıyorum. Hap kullanmayınca eşimle birlikte olmak istemiyorum çünkü gebeliğim çok kötü geçti, korkuyorum hamile kalmaktan. Acaba hapı görmeden yere düşürürsem bebeğime bir şey olur mu allah korusun? Hormon hapı sonuçta , ilaca hiç başlamasam mı,ne yapayım?

1 cevap

önce
bebek için yüksek doz ilaç içmiş ilaç zehirlenmesi ortaya çıkabilir


Hoşgeldiniz, OP. DR. KEMAL HÜKMEN ile Soru Cevap sayfamız sizlere sorularınızın cevaplanması için bir ortam sağlar. Tüm sorularınızı kolaylıkla sorabilirsiniz. 24 saat içerisinde cevap verilmektedir.

Online doktora sor Created
Kemal Hükmen
...