hocam dört yıl önce sezeryan oldum şuan 37. haftadayım bu sezeryanım riskli mi olur üçüncü olacak çünkü çok korkuyorum aslında istemeden olduğu için ama aldırmak da istemedim ve şuan doğum yaklaştıkça aşırı korkuyorum bana bieşy olur diye 21 ve 22 yılında yaptım iki defa bu temmuzda üçüncü olcak