OP. DR. KEMAL HÜKMEN 'den RANDEVU Almak için TIKLAYINIZ.

önce Doğum kategorisinde
hocam dört yıl önce sezeryan oldum şuan 37. haftadayım bu sezeryanım riskli mi olur üçüncü olacak çünkü çok korkuyorum aslında istemeden olduğu için ama aldırmak da istemedim ve şuan doğum yaklaştıkça aşırı korkuyorum bana bieşy olur diye 21 ve 22 yılında yaptım iki defa bu temmuzda üçüncü olcak

1 cevap

önce
plasenta yerleşim ile ilgili sıkıntı yok ise eski  sezaryen işlemi ameliyattta sorun çıkarmaz rahat olun


Hoşgeldiniz, OP. DR. KEMAL HÜKMEN ile Soru Cevap sayfamız sizlere sorularınızın cevaplanması için bir ortam sağlar. Tüm sorularınızı kolaylıkla sorabilirsiniz. 24 saat içerisinde cevap verilmektedir.

Online doktora sor Created
Kemal Hükmen
...