merhaba hocam hastalığımı araştırıken bir blogdan size sormamı ve kısa sürede cevaplandığını yazmışler. bende yazmak istedim. değerli hocam nişanlım bel soğukluğu olduğunu ve benden geçtiğini söylüyor.ama ben ondan başkasıyla ilişkiye girmedim.bu hastalık bana başka hangi yöntemle bulaşmış olabilir.ne söylemeliyim, ne yapmalıyım. saygılarımla