merhaba Kemal Bey, bir vlog sayfasında gördüm isminizi bende bir soru sorNişanlımla ilişkiye girdik, ben biraz kastım kendimi ağrı olunca. o anda kan gelmedi ve ağrı oldu,2 saat sonra eve geldiğimde çamaşırımda çok az pembemsi bi leke gördüm. kızlık zarım bozulmuşmudur. cevaplarsanız sevinirim.