OP. DR. KEMAL HÜKMEN 'den RANDEVU Almak için TIKLAYINIZ.

önce Gebelik kategorisinde
Hocam merhabalar sat 24mayıs 4 haziranda ilişkimiz oldu kondomla kaymıştı takriben 64 saate denk gelio yani 6 haziranda Ella hapı içtim bugün itibariyle hala adet olamadım sabah gebelik testi yaptım evde tek çizgi çıktı sizce gebelik var mıdır testi yenilemeli miyim 10 ay oldu doğum yapalı yeni bir gebelik istemiyorum adet söktürücü içsem faydası olur mu adet için yada gebelik varsa düşük için benim için risk olmadan

1 cevap

önce
test negatif gebe degilsin 7 gün bekle kanamanız olacaktır


Hoşgeldiniz, OP. DR. KEMAL HÜKMEN ile Soru Cevap sayfamız sizlere sorularınızın cevaplanması için bir ortam sağlar. Tüm sorularınızı kolaylıkla sorabilirsiniz. 24 saat içerisinde cevap verilmektedir.

Online doktora sor Created
Kemal Hükmen
...