Hocam merhabalar sat 24mayıs 4 haziranda ilişkimiz oldu kondomla kaymıştı takriben 64 saate denk gelio yani 6 haziranda Ella hapı içtim bugün itibariyle hala adet olamadım sabah gebelik testi yaptım evde tek çizgi çıktı sizce gebelik var mıdır testi yenilemeli miyim 10 ay oldu doğum yapalı yeni bir gebelik istemiyorum adet söktürücü içsem faydası olur mu adet için yada gebelik varsa düşük için benim için risk olmadan