Merhaba doktor bey, şu an 7+5 haftalık hamileyim. İlk hamileliğimde de bulantı ve kusma yaşamıştım ancak bu gebeliğimde çok daha yoğun. Bulantı ilacı kullanıyorum, çubuk kraker ve galeta gibi önerilen yiyecekleri de tüketiyorum fakat yeterince fayda görmüyorum. Gün içinde birkaç kez kusuyorum. Bu durumda ilaç değişikliği veya ek bir tedavi gerekir mi? Ne yapmamı önerirsiniz?